Benvenuti à i nostri siti web!

In u 2022, Hebei Walker Metal Products Co., Ltd. aiuterà l'accoppiamentu di e risorse di e-commerce di Hebei Shijiazhuang è a cunferenza di selezzione di trasmissione in diretta di e-commerce à ghjunghje à una cunclusione riescita!

Tema di cunferenza: aggregazione di i vantaghji di e risorse di trasmissione in diretta di e-commerce per permette u sviluppu industriale è a crescita di u cunsumu

Attività tematica: 2022 Hebei Shijiazhuang E-Commerce Resource Docking and E-Commerce Live Selection Conference

Data di impegni: 26 dicembre 2022 à 27 dicembre 2022

Sponsor: Shijiazhuang Municipal Bureau of Commerce

Unità di guida: Dipartimentu di Cummerciu Provinciale di Hebei

Co-urganizatori: Shijiazhuang Bureau of Industry and Information Technology, Shijiazhuang Bureau of Agriculture and Rural Affairs, Shijiazhuang Bureau of Culture, Radio, Television and Tourism

Organizatore: Shijiazhuang E-Commerce Association

Indirizzu host: Shijiazhuang International Expo Center

Cuntenutu di u sughjettu:

U 26 dicembre 2022, sottu a guida di u Dipartimentu di Cummerciu Provinciale di Hebei è di l'Associazione E-Commerce Hebei, ospitata da l'Uffiziu Municipale di Cummerciu di Shijiazhuang, urganizatu da l'Uffiziu Municipale di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione, l'Uffiziu di l'Agricultura è l'Affari Rurali, è l'Uffiziu di Cultura è Turismu, è urganizata da l'Associazione Shijiazhuang E-Commerce, u 2022 Hebei • Shijiazhuang E-Commerce Resources Matchmaking è E-Commerce Live Selection Conference hà apertu ufficialmente in Shijiazhuang International Expo Center!

1+0+600+336

U tema di a cunferenza hè "aggregate i vantaghji di e risorse di trasmissione in diretta di e-commerce per attivà u sviluppu è a crescita di u cunsumu di l'industria".Durante a cunferenza, attività cum'è a cerimonia d'apertura, tour di e-commerce di alta qualità, cunferenza di docking di risorse, è selezzione di trasmissione in diretta di e-commerce seranu realizate, cuncintrate in a nova vendita al dettaglio, e-commerce in diretta, e-commerce transfrontaliero. cumerciu, è e-commerce rurale.Fighjendu nantu à u novu mudellu, a nova scena, è a nova ecologia di l'industria di e-commerce live broadcasting, parechji capi di l'industria di e-commerce, capi di l'imprese famosi, elites di e-commerce Imprenditori famosi anu tenutu fori tematichi per circà u futuru sviluppu di e- u cummerciu, chì permette u sviluppu di alta qualità di l'industria di e-commerce è di trasmissione in diretta in Shijiazhuang.

Shijiazhuang International Expo Center è Hilton Hotel sò stallati in a cunferenza, chì furnisce u spaziu per l'espositori è i visitori à a maiò parte.U locu di u Centru Internaziunale di l'Expo si focalizeghja nantu à a selezzione in diretta di i prudutti di e-commerce, è realizà una mostra di merchenzie, selezzione di prudutti, docking di risorse è altre attività;Hilton Hotel organizerà un foru d'avvenimenti per invità esperti famosi in u campu di e-commerce per dà discorsi principali, spartera di l'esperienza, lezioni è furmazione, fucalizza nantu à a tendenza di sviluppu di l'economia digitale, è parlà di u sviluppu di e-diffusione in diretta. cumerciu, novi mudelli di e-commerce transfruntier è altri cuntenuti.

In a prima fase di l'attività, Hebei Walker Metal Products Co., Ltd. hà ancu ricevutu un invitu da l'urganizatore per cunnette attivamente risorse è negoziate cù famose imprese domestiche di e-commerce, allargà è espansione ancu a catena di l'industria di e-commerce. , è migliurà l'ecosistema di e-commerce di a cità.Durante l'attività, Hebei Walker Metal Products Co., Ltd. apparsu in i dui lochi di Shijiazhuang International Expo Center è Hilton Hotel in u calendariu.Cum'è una impresa rappresentativa di u cluster industriale caratteristicu di Shijiazhuang, "aghjunghje i vantaghji di e risorse di trasmissione in diretta di e-commerce per permette u sviluppu industriale è a crescita di u cunsumu" hà aiutatu novi mudelli cum'è "trasmissione in diretta + video brevi", "cumunità + compra di gruppu", è "digitale + e-commerce" per sboccia in Shijiazhuang.

In l'attività di e-commerce, Hebei Walker Metal Co., Ltd. (marca propria: HEGERLS) hà furnitu un novu robot intelligente di manipolazione automatica - vittura navetta à quattru direzioni.2-0+700+1000

A navetta à quattru vie hè principalmente un dispositivu di manipulazione intelligente utilizatu per realizà l'operazione in entrata è in uscita di bidoni o cartoni.Hè principarmenti utilizatu per a manipulazione automatica è u trasportu di merchenzie pallet in u magazzinu, l'almacenamiento è a ricuperazione automatica, u cambiamentu automaticu di corsia è u cambiamentu di u pianu, u nivellu intelligente è l'arrampicata automatica, è pò ghjunghje direttamente à qualsiasi pusizioni in u magazzinu.Pigliate u bin o cartone cù u so rail è u trasportu à a pusizione di uscita designata.Pò esse guidatu nantu à a pista di rack o in terra, è ùn hè micca limitatu da u situ, a strada è a pendenza.Riflettu cumplettamente e caratteristiche di l'automatizazione è a flessibilità.Hè un equipamentu intelligente di manipulazione di veiculi navetta chì integra a gestione automatica, guida senza equipaggiu, cuntrollu intelligente è altre funzioni.

928cd5bb

3-1+700+1000

Durante u foru di l'avvenimentu in u locu di l'Hilton Hotel, Fan Shuliang, Sicritariu Generale di l'Associazione, è Zhang Guangyuan, General Manager di Hebei Walker Metal, anu assistitu à a riunione inseme in Kunlun Hall à u terzu pianu di l'Hilton Hotel.A presenza in situ hè stata a siguenti:

4+1280+853 4-1+1280+853

A Shijiazhuang E-Commerce Resources Docking Conference, "Converged E-Commerce Live Broadcast of Superior Resources Enables Industrial Development and Consumption Growth", urganizata da Shijiazhuang E-Commerce Association, hè stata cunclusa cù successu da u 27 dicembre 2022. À u stessu tempu , Hebei Walker Metal Products Co., Ltd. hà ancu ottinutu un successu cumpletu per questa mostra!Beneficiandu da a visualizazione completa di i so vantaghji, hà vintu u favore di parechje imprese di supply chain, imprese cummirciali è cummerciale è imprese di piattaforma in questa cunferenza, è hà pigliatu l'iniziativa di realizà docking di risorse, scambiu di sperienza, etc. marca chjave di Hebei Walker Metal Products Co., Ltd. (HEGERLS), in modu di fucalizza nantu à u sviluppu di l'ecunumia digitale, allargà è espansione ancu a catena di l'industria di e-commerce, è spinta u sviluppu di alta qualità di l'industria di e-commerce. .


Tempu di post: Dec-30-2022