Benvenuti à i nostri siti web!

Installazione di scaffali pesanti in Hebei "sei prove" per scaffali pesanti esigenze di carica per scaffali di almacenamentu pesante

1 Almacenamiento pesante + 774 + 705

Parechje imprese anu u so propiu magazzini per almacenà prudutti o merchenzie.Per facilità a gestione è aumentà a capacità di almacenamento di e merchenzie in u magazzinu, certi merchenzie assai grandi è pisanti necessitanu scaffali di almacenamentu pisanti.U più altu hè u scaffale di almacenamentu pesante, più altu hè u tassu d'utilizazione di u magazzinu, è più stretti sò i requisiti per u scaffale di almacenamentu pesante.

2 Almacenamiento pesante + 900 + 700 

Scaffali di almacenamentu pisanti, cunnisciuti ancu cum'è scaffali di tippu di fasciu, o scaffali di spaziu di carica, appartenenu à i scaffali di pallet, chì sò una forma cumuna di scaffali in diversi sistemi di scaffali di almacenamento in Cina.A struttura cumpletamente assemblata in forma di pezza di colonna + fasciu hè simplice è efficace.L'accessori funzionali cum'è spacer, laminatu d'acciaio (laminatu di legnu), strati di rete di filu, rail guida di gabbia di almacenamento, rack di tamburi d'oliu è cusì ponu esse aghjuntu secondu e caratteristiche di l'equipaggiu containerizatu di unità di almacenamento.Incuntrà u almacenamentu di e merchenzie in diverse forme d'equipaggiu containerizatu unità.Allora, chì sò i prublemi in a stallazione di scaffali Hebei heavy-duty?Chì sò e "sei prove" di i scaffali heavy-duty Hebei in usu?Chì sò i requisiti di carica per i scaffali di almacenamentu pesanti?In seguitu, haigris small tissue shelf manufacturer vi purterà à capisce.

 3 Almacenamiento pesante + 1000 + 600

Chì sò i prublemi in a stallazione di scaffali Hebei heavy-duty?

1) Ogni tipu d'equipaggiu di verificazione è d'ispezione metrologica, strumenti è equipaghji, pannelli di strumenti è macchinari è equipaggiamenti selezziunati per i scaffali rispondenu à i requisiti di verificazione metrologica standard.

2) I travaglii di decoru dissimulati di scaffali prima di a stallazione sò inspeccionati prima chì u prugettu hè dissimulatu è pò esse custruitu di novu dopu avè righjuntu u standard.

3) Stu standard hè formulatu per l'installazione generale è l'accettazione di l'ingegneria di scaffali, chì necessitanu scaffali è migliurà i benefici ecunomichi.

4) L'installazione di u rack deve esse realizatu secondu u disegnu.Se ogni inconformità si trova durante a custruzzione, deve esse chjaramente presentata.A custruzzione pò esse realizatu solu dopu chì u cambiamentu hè appruvatu.

5) L'autoispezione deve esse realizata durante a stallazione di a scaffale.

4 Almacenamiento pesante + 1000 + 600 

In particulare in l'area di gestione, hè impurtante piglià sti sei misure di sicurezza per i scaffali di almacenamento pesanti.Chì sò e "sei prove" di i scaffali heavy-duty Hebei in usu?

1) Impedisce u pesante in cima: aderite à u principiu di "merci ligeri in cima è merchenzie pisanti in fondu" quandu si usa.

2) Prevenzione di sovraccarichi: u pesu di ogni stratu ùn deve micca più di a capacità di supportu di scaffali pesanti.

3) Prevenzione di collisione: durante u funziunamentu di u carrettu elevatore, deve esse trattatu u più dolce pussibule per evità a collisione cù i scaffali.

4) Impedisce di stà in piedi: quandu ci sò merchenzie sopra à u scaffale, l'operatore ùn deve micca entra direttamente in u fondu di u scaffale per impedisce a caduta accidentale di e merchenzie è ferite.

5) Impedisce l'usu di l'articuli micca standard: ùn sò micca permessi tavulini, vassoi, ecc.

6) Impedisce u pernu di salvezza di cascà: se u pin di salvezza casca durante l'usu, u fasciu cascarà, o a stallazione ùn serà micca in u locu, è a scaffale serà dannata o ferita.

In seguitu, i pruduttori di scaffali haigris volenu dì più per l'imprese maiò:

5 Almacenamiento pesante + 1000 + 700 

Limite a carica è a carica massima di u rack di almacenamentu pesante:

1) Carica massima a massa di l'unità di carica massima di pallet (cumpresa a massa di pallet) permessa di esse purtata da ogni strata di traversu è ogni colonna hè chjamata a carica massima.A carica massima di u scaffale hè a carica massima permessa di u scaffale dopu avè cunsideratu a sovraccarica è altri fattori.

2) A massa di l'unità di carica di pallet (cumpresa a massa di pallet) trasportata in modu sicuru in ogni pusizione di carica di u rack di carica di quota hè chjamata carica di quota.

Requisiti di carica per i scaffali di almacenamentu pesanti:

1) A carica dinamica si riferisce à u pesu massimu chì pò esse elevatu una volta utilizendu carrelli elevatori elettrici o manipolazioni manuali di pallet idraulici.In generale, u pallet di scaffale pò sopportà 1.5t-2t, u pallet standard pò sopportà 1t, è u pallet ultra light pò purtà 0.5T

2) A carica di i scaffali si riferisce à u pesu massimu permessu quandu e merchenzie caricate in pallets di plastica sò posti nantu à i scaffali.L'attenzione deve esse pagata à a diffarenza trà carica dinamica, carica statica, carica di scaffali è carica verticale di magazzinu.A diferenza di capacità di trasportu hè strettamente ligata à a struttura di u scaffale, a temperatura ambientale è u ciclu di almacenamento.In generale, i pallets pisanti ponu sustene 0.7t-1t nantu à u scaffale crossbeam, mentre chì i pallets standard ponu sustene 0.4t-0.6t.

3) A carica di u scaffale hà certi requisiti per a deformazione permanente è a flessibilità di i pallets di plastica.U standard naziunale per a flessibilità hè 30mm, ma questu hè ovviamente biased.I fabricatori di scaffali Hegris ricumandenu di utilizà pallets di plastica cù elasticità micca più di 20 mm nantu à i scaffali.S'ellu hè un magazzinu tridimensionale automaticu, i requisiti per a flessibilità sò più stretti, generalmente in 10 mm.

4) A carica statica si riferisce à u pesu massimu chì u vasu di plastica in u fondu pò sopportà quandu si stacking.I pallets di scaffali ordinariu ponu sustene 6t-8t, i pallets standard ponu sustene 4T, è i paletti ultra light ponu sustene a carica statica 1t.

U sopra hè tuttu u cuntenutu di l'oghje.Sè vo vulete ancu sapè più nantu à i scaffali Hebei heavy-duty, pudete cunsultà u serviziu di u cliente in linea di Hagrid.Vi serviremu di tuttu u core. 


Tempu di Postu: Set-09-2022