Benvenuti à i nostri siti web!

Soluzione integrata per a biblioteca è u rack di u sistema di robot intelligente di vittura navetta in quattru vie | Fornitura di scaffali tridimensionali per un magazzinu tridimensionale automatizatu intelligente intensivu di vittura à quattru direzioni

1 Carru à quattru direzioni + 700 + 500 2 Carru à quattru direzioni + 700 + 500

In a tecnulugia esistente, a logistica di magazzinu appartene à una industria intensiva di travagliu.Cù u sviluppu di a sucetà è u costu crescente di e risorse umane, assai imprese in a sucietà sò attualmente aduprendu magazzini tridimensionali automatizzati per risolve a carenza di travagliu, migliurà u magazzinu di magazzinu è altri prublemi di logistica di magazzinu.Frà elli, u robot di navetta intelligente in quattru vie hè un dispositivu di manipulazione intelligente chì integra a guida in quattru vie, u cambiamentu di traccia in situ, a gestione automatica, u monitoraghju intelligente è a gestione dinamica di u trafficu.In risposta à a dumanda di u mercatu è à i bisogni di u sviluppu di l'industria, HEGERLS hà sviluppatu successivamente robot di navetta intelligenti standard, ultra-sottili è stretti per risponde à diverse esigenze.

2 Carru à quattru direzioni + 700 + 500 

U magazzinu di camion navetta à quattru modi hè un novu tipu di sistema di almacenamentu intelligente intensivu, chì hè generalmente divisu in tipu di bin è tipu di pallet.E strutture di scaffali trà elli sò assai simili, ma ci sò diffirenzii in i dettagli di u disignu è i carru di navetta à quattru direzioni.Attualmente, sò stati largamente usati in medicina, alimentazione, tabacco è altri campi.U scaffale hè utilizatu per almacenà e merchenzie, a navetta intelligente in quattru vie hè usata per u trasportu di merchenzie nantu à u scaffale, è u sistema di cuntrollu di u software hè utilizatu per cuntrullà u funziunamentu di a navetta à quattru vie è altri equipaghji automatichi, è registrà a situazione attuale. di i beni.U magazzinu stereoscopicu di navetta à quattru vie pò ottene un almacenamentu intensivu cum'è u scaffale attraversu, migliurendu assai u tassu d'utilizazione di u spaziu di magazzinu.A navetta in quattru direzioni permette di trasportà automaticamente e merchenzie.Pò trasportà e merchenzie in ogni pusizioni nantu à u scaffale tridimensionale per ottene u almacenamentu è a classificazione in tuttu.

Principiu di funziunamentu di a navetta à quattru direzioni

U vagone di navetta à quattru direzioni si riferisce à u vagone di navetta chì corre longu a pista circular chiusa.Questu hè, a navetta à quattru direzioni pò curriri longu l'assi X è l'assi Y.Fixendu l'unità di muvimentu di l'asse X è l'unità di muvimentu di l'assi Y, a vittura di cinturione si move in a direzzione di l'assi X è in a direzzione di l'assi Y.L'unità di regulazione cuntrola l'elevazione di l'unità di movimentu di l'assi X.Quandu si move in a direzzione di l'asse Y, l'unità di movimentu di l'asse Y spinghja a carrozzeria di a vittura per spustà, è l'unità di muvimentu di l'assi X hè in un statu suspesu;Quandu hè necessariu di vultà da a direzzione di l'assi Y à a direzzione di l'assi X, l'unità di regulazione pò fà chì l'unità di movimentu di l'assi X si move in discendenza, in modu chì l'unità di movimentu di l'assi X spinghja u corpu di u veiculu à spustà, è l'unità di muvimentu di l'assi Y. hè in un statu suspesu, in modu di ghjunghje u scopu di cambià da a direzzione di l'assi Y à a direzzione di l'assi X, è permette à a navetta à quattru direzioni di spustà in una manera circular.

 4 Carru à quattru direzioni + 730 + 600

Q: Cum'è un fornitore di fabricazione di l'equipaggiu di logistica intelligente, chì sò e caratteristiche di a navetta intelligente à quattru direzioni cuncepita è prodotta da HGRIS?

◇ I veiculi intelligenti di navetta à quattru vie pruduciuti è fabbricati da Higelis adoptanu a cumminazione di equalizazione è rinfurzamentu di u disignu per ottimisà a struttura meccanica, in modu di realizà u bassu cunsumu d'energia, alta efficienza, funziunamentu affidabile è stabile di i veiculi navetta;

◇ U corpu di u veiculu di tutta a macchina deve avè una forza sufficiente è resistenza à a compressione, è ùn esse micca faciule da deformà;

◇ U materiale di a rota deve esse poliuretane.Perchè u poliuretanu hà i vantaghji di una alta resistenza di taglio, alta resistenza à l'abrasione, resistenza à l'oliu, etc.

◇ Adoptate misure di monitoraghju multi-livellu di hardware è software, stabilisce a distanza di operazione sicura è i principii di ghjudiziu, è assicuratevi l'operazione sicura di tuttu u veiculu attraversu un stopper specificu di operazione limite o un mecanismu anti-inversione.

◇ Sottu à u cumandamentu di u sistema di gestione di l'infurmazioni di surviglianza in tempu reale è di dispatch, pò esse realizatu u funziunamentu cooperativu di più veiculi;

◇ Programmazione efficiente, precisa, intelligente, pulita è pocu rumore, cunfigurazione flessibile;

5 Carru à quattru direzioni + 900 + 1074

Q: Chì sò i vantaghji di a navetta à quattru vie Hygris in u disignu funziunale specificu per assicurà u funziunamentu efficiente di u sistema di rack shuttle à quattru vie?

◇ Conduzzione in quattru direzioni: pò guidà in quattru direzzione nantu à a pista speciale di u magazzinu stereo, è ghjunghje in ogni locu designatu di u magazzinu sottu a pianificazione WCS.

◇ Funzione d'inversione lucale: realizà l'inversione lucale di a carrozzeria di u veiculu cambiendu e roti currispondenti da i dui lati.

◇ Modu di cuntrollu di spedizione intelligente: modalità di spedizione automatica in linea WCS, modalità di operazione manuale di cuntrollu remoto è modalità di mantenimentu.

◇ Sensazione di a temperatura di a batteria: cunduce a rilevazione in tempu reale di a temperatura di a batteria in u corpu di u veiculu.Quandu a temperatura di a batteria supera u limitu superiore stabilitu, rinviate l'infurmazioni anormali di a temperatura di a batteria à WCS in tempu reale.WCS spedisce i veiculi à una stazione speciale fora di u magazzinu per evità u focu.

◇ Rilevazione di carica: quandu u veiculu ghjunghje à a pusizione di carica, a carica anormale si verifica durante u prucessu di carica, è l'infurmazioni anormali sò rimbursate à WCS in tempu reale.(Nota quì chì u carru di navetta à quattru direzioni pruduciutu è fabbricatu da Hercules hà e so caratteristiche in questu rispettu, vale à dì, u modu di carica duale di carica diretta esclusiva è di carica wireless. U modu di carica diretta hè applicabile à l'ambiente di produzzione cumuna, è u wireless. U modu di carica hè applicabile à l'ambiente a prova di polvera è a prova di esplosione. U modu unicu di avviamentu è di decelerazione di u mutore duale pò realizà un funziunamentu stabile sottu una alta accelerazione è decelerazione.)

◇ Carica automatica è ripresa di u travagliu: quandu u veiculu hè più bassu di u valore di putenza bassu stabilitu, l'infurmazioni di putenza pertinenti saranu automaticamente caricate in WCS, è WCS spedirà u veiculu per eseguisce u compitu di carica.Dopu chì u veiculu hè caricatu à u valore di putenza stabilitu, l'infurmazioni pertinenti di a putenza saranu automaticamente caricate in WCS, è WCS spedirà u veiculu per ripiglià u compitu.

◇ Display di statutu è alarme: i lampi di visualizazione di u statu sò installati in parechji lochi di u veiculu per indicà chjaramente diversi stati operativi di u veiculu.Un buzzer hè aghjuntu per dà una alarma in casu di fallimentu di u veiculu.

◇ Rescue di energia d'emergenza: in circustanze anormali, quandu a putenza di a bateria hè zero, aduprate u putere di emergenza, accende u frenu di u mutore è move u veiculu à a pusizione di mantenimentu currispundente.

◇ Pallet sensing: u veiculu hà a funzione di calibrazione di u centru di pallet è rilevazione di pallet

◇ Assorbimentu di u scossa di u veiculu: roti di poliuretanu speciale sò usati per sustene a pressione, a resistenza à l'usura, a resistenza à a pressione è l'assorbimentu di scossa.

◇ Calibrazione di a pusizione: rilevazione multi-sensore, supplementata da u codice bidimensionale di u tunnel, per ottene un posizionamentu precisu.

◇ Continuazione di u puntu di rottura: quandu u veiculu esegue u compitu di merchenzie in entrata è in uscita, per via di fallimenti non hardware à breve termine, cum'è l'evitazione di l'ostaculi è a disconnessione di a rete, u veiculu hà da cuntinuà automaticamente à fà u compitu infinitu senza intervenzione umana finu à chì l'anormalità hè eliminata. .

◇ Modu Sleep & Wake up: Dopu un longu standby, entre in u modu di sonnu per risparmià energia.Quandu hà bisognu di currerà di novu, si sveglia automaticamente.

◇ Percezione di l'ostaculi: u veiculu hà a funzione di percepzione di l'ostaculi in quattru direzioni, è a rilevazione di evità di l'ostaculi remoti è a fermata vicinu.

Cù l'integrazione è u sviluppu di a tecnulugia, i veiculi à quattru vie continuanu à ottimisà a pianificazione intelligente, migliurà l'efficienza di l'operazione, ottene operazioni più intelligenti cù una velocità più veloce è un posizionamentu più precisu, è alleviate a pressione di u costu elevatu, diventendu un equipamentu logisticu mudernu cun un costu-efficace. .

6 Carru à quattru direzioni + 900 + 516

HEGERLS hè un magazzinu tridimensionale è una sucietà di scaffali di almacenamentu dedicata à u sviluppu di u produttu, u disignu, a produzzione, a vendita è i servizii di installazione di magazzini automatizzati è scaffali di almacenamento.Hè ancu un fornitore di serviziu integratu unicu di magazzinu è logistica cumpleta, serie completa è di qualità.Hè unu di i pruduttori domestici di magazzini automatizati è equipaghji logistichi.Hà una basa di pruduzzione è di ricerca di 60000 ㎡, una unità di granigliatura cumplettamente automatica Ci sò 48 linee di produzzione avanzate in u mondu, cumprese stampaggio di cuntrollu numericu, taglio longitudinale di bobine friddi è caldi, laminazione di profili generale, laminazione X shelf, saldatura, spraying pulveru elettrostaticu autumàticu, etc. Ci hè più di 300 persone in R & D, pruduzzione, vendita, installazione è serviziu dopu a vendita, cumpresi quasi 60 persone cù tecnichi anziani è ingegneri anziani.

I prudutti HEGERLS includenu principalmente un magazzinu tridimensionale automatizatu, un magazzinu intensivu intelligente cumplettamente automatizatu, un magazzinu tridimensionale di stacker, un magazzinu tridimensionale di veiculi di navetta à quattru direzioni, un magazzinu tridimensionale di un veiculu di navetta parente, un magazzinu tridimensionale di un veiculu di navetta multistrati, scaffale pesante, scaffale tridimensionale di magazzinu, scaffale navetta, scaffale alta, piattaforma loft in acciaio, scaffale loft in acciaio, scaffale corridoio stretto, scaffale di stoccaggio, scaffale medio, scaffale pesante Scaffale a trave trasversale, scaffale di corridoio, scaffale fluente, scaffale cantilever, gestione logistica equipaggiu, linea di trasportu, ascensore, AGV, container modulari, equipamentu di almacenamentu di arnesi, equipamentu di stazione di attellu, equipamentu di isolamentu di attellu, equipamentu di travagliu aereu, sistema di almacenamentu intelligente, sistema di gestione di almacenamentu WMS, sistema di cuntrollu di magazzinu WCS, integrazione di sistema, etc.

I scaffali di u magazzinu stereoscopicu Higelis sò aduprati in parechje industrii, cum'è aerospaziale, catena fridda di magazzini frigoriferi, elettronica è apparecchi, macchine hardware, logistica è distribuzione, tessili di tela, ghjoculi di vestiti, stampa è imballaggio, materiali di costruzione, strumenti è metri. metallurgia è minerali, rivestimenti chimichi, armarii di casa, equipaghji di sicurità, medicale, tabacco, alimentariu è altre industrie.

Basatu nantu à a forma di cummerciale di ogni cliente, cumminata cù e cundizioni di u situ, e caratteristiche di e merchenzie, i bisogni di riserva, a freccia in entrata è in uscita, i metudi di scelta è di spedizione, è a pianificazione strategica di sviluppu di l'impresa, furnisce un prucessu di serviziu cumpletu di u ciclu di vita da a cunsultazione pre-vendita, a pianificazione. è u disignu, l'implementazione di u prugettu à u mantenimentu dopu a vendita, è creanu suluzioni persunalizati per i clienti per risponde à i so bisogni di almacenamiento è circulazione di materiale.E nostre suluzioni copre parechje ligami cum'è l'accessu, u trasportu, a manipulazione è a cugliera, è a piattaforma di u sistema pò copre tuttu u prucessu da u magazzinu à a fabricazione.Ch'ella sia u almacenamentu di pallets, bins o materiali irregulari, a nostra cumpagnia pò facilmente affruntà cun ella, è infine vince a fiducia di i clienti cù un disignu di schema prufessiunale è affidabile è implementazione di prughjettu.


Tempu di post: 20-sep-2022