Benvenuti à i nostri siti web!

Pallet di plastica di almacenamentu | facilità per i scaffali di almacenamento pallet di plastica, l'avete veramente aduprà bè?

Cù u sviluppu di a logistica è l'industria di u almacenamentu in casa è à l'esteru, l'industria di i scaffali si sviluppa passu à passu, è l'industria di i pallets cù facilità di scaffali si sviluppa ancu rapidamente.Oghje, i pallets di plastica, di legnu, di l'acciaio, ecc.Per l'usu di pallets, l'imprese o l'individui sò più preoccupati di a vita di serviziu di pallets, soprattuttu pallets di plastica.Se s'utilice bè, pò allargà assai a vita di serviziu di pallets di plastica, chì ùn solu riduce u costu di l'imprese, ma ancu migliurà l'efficienza di u travagliu di ogni ghjornu.

In quantu avemu aduprà a tavula plastica nurmalmente è a cura di questu quantu pussibule in u prucessu d'usu, a vita di serviziu di a tavola pò esse maximizata solu usendu secondu u metudu d'usu currettu.Sicondu u feedback di a produzzione, a fabricazione è l'utilizatori nantu à l'usu di pallets di plastica, è ancu di a so propria cunniscenza di e caratteristiche di i pallets di plastica, avemu sceltu i seguenti punti per l'usu currettu di pallets di plastica, per allargà u serviziu. vita di pallets di plastica.Avà vai cù u fabricatore di scaffali di almacenamento Hegerls!

d7a5e4cd-200x131

Sicondu l'usu

A basa di l'usu hè di utilizà a tavula plastica currettamente secondu l'istruzzioni.Di sicuru, prima di amparà à utilizà vassoi di plastica, duvemu ancu selezziunate accuratamente vassoi di plastica veramente eccellenti.À u listessu tempu, duvemu avè una descrizzione dopu a selezzione, chì avarà occasioni è metudi d'applicazione detallati.In u prucessu di usu, hè megliu per mette in usu secondu l'istruzzioni.

Caricà usu

Quandu a tavula di plastica hè nantu à u scaffale, a tavula di tippu di scaffale deve esse usata;Inoltre, a capacità portante (carica dinamica, carica statica, scaffale, etc.) dipende da a struttura di u scaffale, è a sovraccarichi hè strettamente pruibita.

 e9c08d36-200x166

Hè pruibitu di scaccià da l'altitudine

Hè strettamente pruibitu di scaccià e merchenzie in a tavola di plastica da un locu altu.Hè strettamente pruibitu di scaccià a tavula di plastica da un locu altu per evità di sfracicà è cracking di a tavola per via di l'impattu viulente.

Sunscreen è anti-aging

Quandu aduprate a tavula plastica, evite l'esposizione à u sole, per ùn causà l'anziane di u plasticu, per accurtà a vita di serviziu di u platu di plastica.Quì, u scaffale di almacenamento di hegris hegerls duveria ancu spiegà chì a tavula plastica per a pipa d'acciaio deve esse usata in un ambiente seccu. 

f031b1b8-200x150

Modu di stacking

Quandu carricà e merchenzie, hè necessariu di determinà raghjone u modu di stacking di e merchenzie in u pallet, è mette e merchenzie uniformemente.Ùn impilate micca in una manera centralizata o eccentrica;I pallets chì portanu l'uggetti pisanti sò posti nantu à un terrenu pianu o superficia di l'ughjettu.

Cooperate cù u carrettu elevatore per operare à u stessu tempu

Quandu u pallet di plastica hè operatu in cuuperazione cù u carrettu elevatore o u veiculu idraulicu manuale, u forchetta stab deve esse vicinu à l'esternu di u forchetta di u pallet di plastica quant'è pussibule.U forchetta stab deve esse allargatu cumplettamente in u pallet, è dopu l'angolo pò esse cambiatu dopu chì u pallet hè elevatu stabilmente.U fabricatore di scaffale di almacenamento di Hercules Hergels ricorda: fate attenzione chì a forchetta ùn deve micca colpi à u latu di a tavola, per ùn causà micca rotture è crack di a tavola.

5541fedd-200x160

À u listessu tempu, per i pallets di plastica messi in usu di ogni ghjornu, avà a maiò parte di l'imprese sceglienu di utilizà i pallets di plastica di almacenamento di hegris hegerls, è u feedback hè assai bonu dopu chì sò messi in usu.Questu hè ancu perchè u pallet di plastica pruduciutu è fabbricatu da u fabricatore di scaffali di almacenamento Hercules Hergels hà e so caratteristiche, cum'è seguente:

Luce è forte

U pallet di plastica prodotta da Hess hè fattu di plastica cavu è altu pesu moleculare, è a densità generale hè più altu ch'è quella di Hess.

igiene

U vassou di plastica Hegris Hegerls risponde à i requisiti di ispezione, cù eccellenti proprietà fisiche è meccaniche, resistenza à u clima è resistenza à a corrosione chimica, facilità di lavaggio è sterilizazione, senza muffa è resistenza à bassa temperatura.

sicurità

Ùn ci hè micca unghie è spine, perchè ùn dannu micca articuli è operatori.Havi una bona sicurezza è una eccellente resistenza à l'impattu.

Ecunumia

A qualità, a dimensione è u pesu sò stabile, a vita di serviziu hè longa, è ùn ci hè bisognu di finisce.U tassu d'utilizazione hè più di 15 volte più altu ch'è quellu di pallets di legnu, è a vita di serviziu hè di 5 anni.

Salvà assai risorse

I pallets di plastica pruduciuti è fabbricati da i fabricatori di scaffali di almacenamento Hercules Hergels usanu tutti materie prime plastiche riciclabili.L'usu di tali materiali pò salvà assai risorse.À u listessu tempu, a superficia anti-skid hè sottumessu à una tecnulugia speciale di trasfurmazioni anti-skid, per quessa, ùn ci hè micca bisognu di preoccupassi di u sliding di merchenzie.

Pò esse vistu chì per ùn affettà u nostru travagliu nurmale, riduce u costu di l'impresa è fate un megliu usu di i pallets di plastica, u fabricatore di scaffali di almacenamento Hegris Hegerls riassume i punti sopra è spera d'aiutà l'amici chì ùn anu micca aduprà i pallets currettamente.Avemu da piglià cura di i pallets di plastica è l'utilizanu raghjone.


Tempu di post: 18-May-2022